aquickonewhileshe'saway ; -

jag rapporterar snabbt från min brors rum. min egen dator är inne på någon slags lagning efter att den äntligen(?) har gett upp. så, inga bilder från danmarksresan förrän den är klar. varför känns det som om att det oftast brukar bli såhär?

hursomhelst så tog jag en buss till skelleftehamn efter jobbet idag, till jonatans lya. det var planerat att vi skulle spela in något ballt, vilket vi också gjorde. coldplay är some serious shit. om han sparar filmen i 20 år så återser jag den gärna då, för att se hur vi betedde oss, hur vi pratade, jag kanske inte ens minns vad vi pratade om. jag fick lite how I met your mother-känsla över det (inget med karaktärerna att göra, bara själva konceptet med att titta tillbaka i tiden.)

imorgon är fullspäckad. alla tar studenten, jag ska jobba natt och det ska bli spännande. och inte att förglömma; KÖRLEKTIOOOON! ses urban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0