ladymyladyareyou? ; -

hejhej, vädret och lyckan ler mot oss. igår var en varm dag, idag var en varm dag, imorgon kanske är lika lyckosam? sara har öppnat en fotoutställning på nordanåområdet så om ni har lite för er så tycker jag att ni ska gå dit och kika in. riktigt bra grejer, som vi såg på igår på premiären. sedan så höll vi sommarkvällen vid liv genom att åka ner till älven, ba sitta där först, och sen bli överraskade av en sara som hade med sig jordgubbar och vispgrädde. ibland är allt livet gött.


denna kväll ser jag också fram emot. jag och mina brudar, eller, två av dem, ska köpa middag på wook'n'roll, sen blev det prat om vin vid älven, och jag har bara bra erfarenheter om det. gudars, för exakt ett år sen så hade vi himmelveckan, och det kändes som om att allt var perfekt. nu är det också perfekt, på något sätt och vis. jamen jamen, måste springa nu.


och om någon undrar varför det är svårt att ringa simon så är det för att han BADADE med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm fina bilder :) it's far from perfect

2010-06-29 @ 18:05:59
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0