notthewordsIwanttohearfromyou ; -

motivation, inspiration till denna blogg, har jag det? just nu är jag bara så trött, och vet inte ens varför. varför känns det inte som förra sommaren? varför är inte vädret bättre? varför kan jag inte KÄNNA att det är sommar? är det hej och välkommen till hur det är att vara vuxen? jag har insett att det innebär en helt annan frihet, fast också ett helt annat sätt att känna sig inlåst på.

igår var karolina här. eller, det var ett litet äventyr @ first. jag fortsatte bygga på mina körskills genom att köra och hämta upp henne. tanken var att vi skulle slå oss ner på waynes tills det stängde, men så var icket fallet och vi hyrde film på hemmakväll istället, "allt för min syster" och tog en promenad hem till mig. det blev ett vanligt scenario; vi pratar lite under alla trailers som visas innan man får tillgång till menyn, vi fortsätter prata medan jag söker efter "play"-knappen. när jag hittar den, filmen går igång, så fortsätter vi att prata, och inser efter tre minuter att vi båda har missat början av filmen. så, det blev en paus för att prata ut om verkligen allt som vi har missat under tre veckor. värt.

filmen var också värd, otroligt tänkvärd. vacker, fin, gråtvänlig, en sån som man mår ganska bra efter att ha sett, så den rekommenderar vi starkt.


tur att jag har vänner som får mig att le varje dag.

Kommentarer
Postat av: lillsofiaosv

du hallå....jag tycker seriöst du ska göra din raspberry t novellbok....jag skulle köpa den?....den är awesome ju

2010-06-23 @ 11:39:27
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0