saranghaesaranghaeneulsaranghae ; -

jag känner mig som pånyttfödd. jag sitter här med min alldeles egna bärbara dator, en såndär toshiba, och jag gillar den grymt mycket. det blev av en slump världens bästa bakgrundsbild, jag hittade världens bästa hemsida i svepet och denna webbkamera är tusen gånger bättre än den jag har haft tillgång till. no more använda mina vänners, denna är min!

 

ikväll kommer carolina hit för lite ugly betty och sedan världens bästa mentalist. hur kan detta gå fel. och snart kanske jag kan få tag i de himla bilderna från danmark, så även jag får se. kanske väcks denna blogg till liv. vi går mot ljusare tider, och super junior är ett faktum i mitt liv. sommaren är kommen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna LIKES this! :D

2010-06-15 @ 22:02:57
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0