butIjustcan'twalkaway ; -

jag känner mig på något sätt annorlunda, och det är något som jag omöjligtvis kan sätta fingret på. måhända kan det vara för att jag är trött och nästan lyckades somna i soffan nyss, kanske att jag inte lyckades med vad jag hade hoppats på, kanske att sommaren aldrig verkar bli ett faktum ändå?

jag kan inte bestämma mig om jag vill att allting ska vara planerat eller inte. jag har alltid varit en sån organiserad typ, om inte någon annan styrde upp det så valde jag att göra det, men nu har jag varit ganska nöjd med att ta allt som det kommer. det jag inte är säker på är om jag verkligen att det ska vara så. och nu vet jag att det jag skriver makes less sense än vad jag hade tänkt mig från början, om jag ens hade tänkt mig något.

och jag är en sån som blir irriterad över att alla paragrafer börjar med samma ord hela tiden, så därför bryter jag det mönstret nu och börjar med ett "och". och ibland kan jag bli jättesugen på att bara lyssna på en spellista på spotify och sluta tänka. då är det bra att ha en vän som jonatan. hans spellistor, hur genomtänkta de än må vara, gör det betydligt lättare att slappna av. det blir lovers in sverige ett tag framöver denna natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0