everybody'sfallingdowndowndown ; -

 

jag har aldrig varit ett riktigt salem-fan, lyssnade aldrig på när folk prisade honom till skyarna, till exempel martin på gemu:n. jag kan fortfarande minnas att han nämnde den här nya skivan (this is who I am) som visst var ett mästerverk, VARJE lektion. brydde mig inte när the man kom till stadsfesten heller. hade ingen koll på att han faktiskt var med i melodifestivalen. hörde något rykte om att han skulle till umeå open, inge mer med det.

jag hörde "keep on walking". häftig låt, den fastnade direkt. den vägrade helt enkelt att försvinna. kvällen som vi alla vill glömma kom, och försvann. salem förlorade, men vi stöttade honom troget. nu har jag köpt mig en biljett till umeå open på lördag, för jag vill se den här himla mannen.

i två dagar har jag lyssnat på hans album på spotify, och det är GENIALISKT. idag på subway tvingade jag våra kunder att lyssna på hans musik medan de åt sina mackor. ignore this ÄR ett mästerverk. this is for. 4 o'clock. RED ROCK. fy tusan, umeå open, här kommer vi, jag och 3 andra riktigt fräscha brudar som ska få oss en dos av örongodis.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi ses där! :D

2010-03-22 @ 22:47:48
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0