Ican'tstopthinking'boutyougirl ; -

det är värt att planera. det är saker att se fram emot. ikväll far jag till umeå. nästnästa vecka far jag förhoppningsvis också till umeå, vilket jag har börjat planera nu, om gud vill och känner att jag faktiskt förtjänar det. vill ju va med mina vänner och se salem.

 

jag känner att det här är världens tråkigaste blogg just nu. grå och sådär. jag vet, jag vet, det blir vad man gör det till, men om det inte finns inspiration till det då? om jag faktiskt är såhär tråkig i vanliga fall. jag vill tro att det är på grund av att det är för kallt ute, att mitt objektiv har låst sig, att jag inte tar mig ut på dagarna, men det kanske bara är bortförklaringar.

 

nej, jag ska bli roligare, jag lovar. det handlar väl bara om att ta tag i saker?

 


Kommentarer
Postat av: Sara

LILLÖRDAG JU!

2010-03-15 @ 22:30:43
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0