Ilookintohereyes ; -

vaderna varker, och pirret ar tillbaka. snart far jag, en flygresa pa ca 10 timmar framfor mig. det kanns sjukt att erkanna att jag kommer att sakna manniskor som jag bara har spenderat tva dagar med, men vi hamnade i en sa otroligt fin grupp. om du har last jontest's blogg sa vet du redan att pa hostellet som vi bor pa sa finns det ett grupprum som ar sjalva mittpunkten av stallet. det ar omojligt att unvika folk, vilket gor det sa mycket battre. jag skulle garna vilja beratta om alla som jag traffat, men jag tanker att, nej, inte pa bloggen. om 45 minuter sa maste jag checka ut, sen om ytterligare en timme sa blir det taxi mot flygplatsen.

kanner jag mig mer varldsvan efter den har resan? absolut, pa alla satt och vis. jag kanske inte har upplevt lika mycket som folket vi har trafat har har, men bara utav att lyssna pa deras historier (ALLA har nagot att beratta) sa kanner jag att det ar nagot som jag sa garna vill gora sjalv nagon dag.

sa snart ses vi. jag har saknar er sa mycket (you know who you are, peace yo) sa pa nagot satt kanns det ocksa bra att fara hem igen. ses imorgon? kanske inte. men till veckan? you make me complete.

maste packa fardigt alla grejer nu, kanske tvatta haret. allt for en lang flygresa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0