IthoughtIwasthegreatestone ; -

jag sitter bara och småmyser för mig själv. imorgon jobbar jag mellan 10 och 19. efter det ska jag vara hela kvällen på canalen i ledarsyfte. hem några timmar för att sova (bella är en stjärna förövrigt). masa mig upp klockan 6 eller tidigare på lördag morgon. jobba mellan 7 och 15. som det ser ut nu fara till sofiahed's lägenhet och snabbdusha av mig alla mackor etc, innan jag tar bussen till umeå klockan 16, och sen så vet ingen vad som händer, förutom en middag med världens härligaste brudar. åhh kan inte lördag komma nu?

så, det känns bra att ha allt planerat tills det smäller.



på lördag ska virgin mary (gissa vem) med vänner få sin salem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0