manboymanboyyoucancallme ; -

två veckor känns som en evighet sen. kanske som om det inte ens har hänt, vilket det verkligen har. nu är jag tillbaka i det vanliga livet, som består av att jobba då och då, se how I met your mother, träffa människor, simma varannan dag, vilket är en häftig ny grej som jag har börjat med. utöver det händer det inte så mycket. nu ska jag taggad för ett nattpass inatt, de slutar som aldrig komma. peace out.

en bild som jag fick från mark några dagar efter att jag hade kommit hem. vänter till höger; kändis, emily från boston, gregory från polen/danmark, angelina från kanada, nick från kanada, mark från the US, yours truly och rachel från london. stunden innan tog vi ett kort utan sombreros, det var fel enligt någon i baren, men lite roligare blev det tack vare det.

 

förövrigt, frågorna hittills är få (läs två) med dock naggande goda.

 

OCH JAG VAR SÅ OSERIÖÖÖS.


Kommentarer
Postat av: jonatan

GLADAST i gänget =E



du får gärna skicka bilderna sen, jag har ju lagat mitt msn nu :))

2010-03-13 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0