thesongIneverwrote ; -

det känns som om att jag är på skattjakt. en stor röjning är på gång på min sida av rummet. jag har alltid varit dålig på att hålla det rent, att städa det som är mitt. på andra ställen, på jobbet eller hos någon annan, så är jag väldigt noga med att ordning finns. tog just bort allt från mitt nattduksbord, och det var som i sagan om ringen när gandalf hittar boken i moria, tar upp den sakta och borstar bort ett tjockt lager damm för att se vad som finns där under. mycket har legat gömt, men nu ska det komma fram. ut och kriga igen då! salem är på på spotify och det här är det sista jag vill ha sagt;

 

hahahaha, den här bilden heter "hejsan jag heter karolina och skriver utan att titta"

åh gumman vad du är fin...

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha alltså vaaa, sjuka bild!!!!!

2010-03-20 @ 17:39:33
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0