whyIlikeyou ; -

idag har varit en sådan där dag som är lite utöver de vanliga. dels hittade jag mig ett fynd på rut m.fl (ovanligt?) som kan tänkas att användas på det potentiella umeå open-besöket nästa helg. efter någon ensam timme på stan träffade jag oskar (häftiga sneakattack på bdb)för att sedan smygäta av hans middag på max, som vänner gör. tog, som en riktig umebo, buss nummer ett till umedalen, hoppade av på löftets gränd och knackade på hos en glad svensktalade spanjor med två glada små ungar. lite senare kom min härliga syster även innanför dörren. gud vad jag har saknat carmen's sätt att vara glad över allting, och enrique's sätt att alltid vara lite smått bitter.

jag och pappa hämta upp emma på sjukhuset och avnjöt sedan en jäkla himla god middag här på olov palmes gata. kvällen avslutades på waynes/max där jag och emma tog upp mycket på för lite tid. jag gillar att prata med någon sån fin, och det tar aldrig slut. då vet man, att det här är fucking great.


tösen som alltid stjäl mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: cari

har inga pengar på mobilen, men ville skriva: coooolt!:D tog du ingen bild?;)



och.. jag har också en såndär tröja!:O:) now we can be twinz!

2010-03-17 @ 11:32:59
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0