youaremyeverything ; -

häftiga peeps från umeå open. fick från jonatan, som i sin tur fick från snygga amanda. jag hänvisar även till den nya fotobloggen som jonatan har lanserat. ni hittar den !här! har du tryckt på länken än? varför gjorde du inte det för? du går miste om något jäääävligt bra kan jag meddela om. göre ba. hursomhaver så laddar hela subway (förutom carro) för personalfest imorgonkväll. det blir hela kalaset med middag på olles, häng med spel i någon hyrd källare och sen vette tusan vars natten för oss. tackar gud för stängd arbetsplats på fredag och sen på lördag kan jag gotta mig i att jobba från 19 till 04 (you heard me!) alltså vill ni inte bara vara jag? har jag nämnt att jag drar till stockholm i fem dagar på söndag? svisch så går det undan. blir taggad på livet av att se bilden ovan.

Kommentarer
Postat av: amandaaaa

wiiiiie =D blir också taggad på livet!!!

2010-04-01 @ 10:28:21
URL: http://sveedis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0