comehererudeboyboyisyoubigenough ; -

två av de personer som jag tycker mest om i hela världen har båda sin födelsedag idag, och man kan ju tänka att det är riktigt praktiskt, med gemensam födelsedagsfest och allt. men det sparar vi till nästa vecka, då vi åker tillbaka till 1920 och ser vad som hände då. jag tänker iallafall mest på er idag, när jag simmar, när jag går på stan och när jag jobbar. ni kom in i mitt liv och förändrade det drastiskt, och jag kan inte vara mer glad över det.

jag tror att jag vågar säga för alltid här.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag älskar den här bilden. Ren lycka. Amanda, du skriver fantastiskt bra,..rakt in i hjärtat. Jag vet vad du menar och trots att jag aldrig vågar tro på "för alltid" så tog det i hjärtat nu. Tack för att du öppnat så många dörrar för mig!!

2010-05-06 @ 17:30:38
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0