howtokeeplovingyou ; -

är det bara jag som ser meningslösheten? att jag inte har känt för att skriva något på fem dagar, och det finns världens bästa förklaring till det.
  • jag hade gärna berättat hur awesome det var att sitta utanför carros lägenhet, dricka cider i solen, hur det för första gången kändes som sommar, men jag hade gärna haft bilder att visa till.
  • jag hade gärna förklarat hur kul en personalfest med fem pers kan vara, hur man kan trivas så bra, men jag hade gärna haft bilder att visa till.
  • mer än gärna hade jag berättat om världens roligaste temafest som karolina och anna styrde med bravur, hur fina alla var i sina 20-talsinspirerade kläder, men jag har gärna haft bilder att visa till.
  • självklart skulle jag vilja berätta om sommarens första sanna grillparty hos caroline, där solen lyste varmt på oss längre än vad den någonsin har gjort förut detta år. men... jag hade som sagt gärna haft bilder att visa till.
ser ni den onda röda tråden? det är dessa bilder som förstör det för mig. borde det spela någon roll? borde inte mina ord väga lika tungt? inte i min värld, folk kan inte fokusera på samma sätt.

sen så är 70% av mina tankegångar just nu totalt ointressanta för absolut alla er, nästan alla er, så varför ens nämna det? =) nej, jag återgår till mina dagdrömmar, att längta bort till norge, en mer smickrande kropp, världens vackraste man och någon som sjunger "cause you, you are so beautiful" i mitt öra.


Kommentarer
Postat av: Ivan

Vänta, vänta... "En mer smickrande kropp", wtf, går det ens? Amanda, du är awesome. Och jag tror att du vet det. Eller nu gör du det :)

2010-05-19 @ 00:52:01
Postat av: såwfiah

norge!! kom igen peppa peppa, vi borde koklla upp jobb men jag fattar itne norska so i need help :]

2010-05-19 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0