it'stechnologic ; -

var uppe otroligt länge. sov otroligt länge. värt? nja. tog mig iallafall upp och till stan där jag hjälpte axel fixa in några nya plagg i sin garderob. ser ni honom i en blå rutig snygg skjorta så ska ni veta att hans syster hittade den i ett hörn på HM. nöjd verkade han vara iallafall, och det är också jag.

sedan bjöd jag honom på en chailatte @ okänt centralt café. det var en smakupplevelse utan dess like. tror han kommer börja hänga där i fortsättningen. vi pratade iallafall om allt mellan himmel och jord, jag delgav lite info om några koreaner osv, och det blev även family business. det är tur att jag har en förståndig bror. vi behöver varandra när det vankas oroligheter, och även alltid annars.

SMS:a ROSA till 72988 så bidrar du med 50 kronor till Cancerfonden.

Kommentarer
Postat av: ellen

åååh! va gott med chailatte!! :D

2010-05-28 @ 19:42:22
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0