saranghaesaranghaeneulsaranghae ; -

det inte värt att skriva något, firefox lägger av, och när man startar om har texten försvunnit. jag har aldrig mått bättre i alla fall. 100% sanning. idag var jag ute och sprang, för tredje gången i mitt liv, självmant, utan att bli tvingad på idrottslektionen. och jag sprang, och sprang, och sprang? nu är jag iallafall nöjd med mig själv.

det har varit en helg av jobb, nattarbete mellan 19-03, en slapp lördag med min bella och ett skådespel utan dess like med jonas. ikväll så bjuder danstreorna på sin avslutningskonsert, och jag ser mig själv, karolina och olov som VIP, med undanlagda biljetter och allt. jag rekommenderar att ni far dit och kollar! jag ser fram emot det som tusan! senare kommer sara hit, och det kommer förmodligen inte bli mycket sömn inatt =)

vi säger så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0