tickitickitata ; -

häromkvällen var det världens sommarväder, såsom det har varit hela veckan. hemma hos sofia hedlund samlades en liten skara människor för att umgås, dricka gott och skratta tillsammans. faktumet blev att träden redan har blommat ut och nu verkar allting vara grönt! och vilka fina bilder det blev sen!

det jag älskar med sommaren är kvällarna, då temperaturen har sjunkit lite, det är alldeles behagligt, men solen ligger ändå och finns där på våran hud. det känns som om att det inte finns några problem i hela världen. det är också något med att vara uppe runt 3-4 på morgonen. när jag cyklade hem från jobbet inatt så var det bara jag, bara jag på vägarna, solen höll just på att gå upp, temperaturen var absolut perfekt, och jag kände mig fri som en fågel. det är en känsla som jag inte skulle byta mot allt guld i hela världen ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0