sokeepyourlovelockdown ; -


för någon månad sen så tog vi sara's lillasyster lovisa till leo's lekland för en gó stund i stressen. vi fick både onda leder och nya vänner från den utflykten. it totally slipped my mind där att kina inte tillåter facebook eller twitter där bilderna låg, och att jag faktiskt inte hade lagt den på bloggen, så det här är för att sara ska få se.

tycker du ska pallra dig ut på skype någon dag, (hörde också från lovisa nyss att du inte har internet i lägenheten längre...), men jag vill prata med dig, det känns som att det var för länge sen =(

Kommentarer
Postat av: S

Tack finis. Jag vet att jag inte varit ute på länge men som sagt så har vi inte internet för tillfället.. Sitter just nu på ett café, haha. Och vi har varit i Dali och LiJiang just med klassen så vi har varit borta i en vecka typ.. Heh, du måste besöka LiJiang, det är magiskt. Helt otroligt. En sagovärld.. Jag saknar dig, PUSS.

2010-10-24 @ 07:22:29
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0