getmeoutofmymind ; -

och ändå blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. tror att jag ska komma med ständiga uppdateringar och så händer ingenting. tror att jag ska ta nya fantastiska bilder med kameran, nu när jag faktiskt kan, men ändå så händer ingenting. men under 11 dagarna som jag hittills har varit hemma har jag hunnit med mycket, jag har träffat nästan alla de jag vill träffa, pussat och kramat loved ones i umeå, kört bil i norge, sovit i en bil i norge, ätit dyrt på olles, gått ut på molly's för första gången någonsin, och slutligen, sett harry potter i 3D. det sistanämnda fick tårarna att rinna, och det är alltid lika pinsamt när man ska försöka torka bort snor så tyst som möjligt i en biosal (,impossible).

trästock närmar sig, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0