helloisthisthingon ; -

hur ska jag bete mig på min egen blogg? jag har nästa glömt bort hur man gör. men jag gillar fortfarande att uttrycka mig, kanske till och med lite mer än vad jag gjorde förut. världens bästa jonatan sålde också ett objektiv till mig (,ingen aning om vad det heter, har aldrig brytt mig om sånt, det går att zooma med iallafall,) och nu känner jag mig som pånyttfödd.

att vara tillbaka i skellefteå är egentligen ganska okej. här finns det som inte går att hitta någon annanstans, känslan av att kunna komma hem, tryggheten, välbekanta ansikten som representerar olika minnen och upplevelser. det är en behaglig känsla. det är visserligen en behaglig känsla att påbörja nya relationer med människor i ett främmande land också, de vet inget om mig, jag kan välja vem jag vill vara, och i slutändan så kanske det växer fram en vacker vänskap.

ja, det är mycket som händer, och på samma gång inte alls. igår träffade jag karolina när gick ut från H&M. det var nästan som att det var menat. på kvällen blev jag medbjuden till fanny, och vi tre satt i timmar på verandan och bara pratade, och pratade, om allt och allt och allt. fantastiskt att möta välbekanta ansikten på stan sen, speciellt ett ansikte, en speciell vakt utanför molly's, som nog gjorde min vecka så ljus, så ljus. ikväll så smyger jag mig in bland de subway-anställda och äter gomat med dem på Olearys, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0