maytheallbesenttohell ; -

praise and rejoice 'cause I'm making a post.


tre inlägg på tre månader. när blev det såhär. tumblr är fortfarande den största distraktionen från verkligeheten. blir nästan glad när jag går igenom dem bloggen. det är nästan som att jag är en... intressant person. på första sidan nu finns min favorit bland alla, mina favoriter tillsammans, min favorit att se upp till och minnen. jag vet inte om det beskriver så mycket, men nu önskar du allt att du hade länken, och att du visste vad grejen med tumblr är.

jag vet ärligt talat inte vad jag kom hit för att uttrycka. kanske berätta för omvärlden vad som är up next? jag vet att mina vänner har väldigt mycket för sig nuförtiden, och det förstår jag, det är inte lätt att läsa alla bloggar, hålla koll på vad alla gör. jag har dock en del tid att hålla koll, då jag inte jobbar, och behöver döda tid. men, för de som inte vet det, så flyttar vi hem om exakt 16 dagar. det är 16 dagar kvar i norge. 16 dagar av de 157 som vi kommrer att ha spenderat här.

de extremt goda nyheterna är att vi kan överlåta lägenheten direkt till nästa hyresgäst, det vill säga att vi slipper lägga ut en extra hyra. vi oroade oss så sjukt mycket över det. men nu löser sig allt verkar det som. vi kommer hem, packar om, tar vara på tiden, och ut på nya äventyr igen.

jag hoppas att du läser den här bloggen iallafall, när du har tid. och jag hoppas att vi ses väldigt snart.

Kommentarer
Postat av: Anna

Weii klart jag läser! :D Vi ses snart gumman!

2011-03-15 @ 10:13:30
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0