ohtaiwanmei ; -

jag har ett litet ögonblick just nu när jag tänker tillbaka till konserten i vietnam, och skriver febrilt in ord i fältet där man söker efter filmer på youtube. "super show 3 vietnam" främst. detta kommer jag fram till;








och slutligen;



det känns om en dröm, men så otroligt sjukt att det är sanning. att få ståplatser till den här konserten måste ha varit den bästa bedriften någonsin. bland det första som sofia sa när vi äntligen hade kommit oss in på området var "amanda, du kan se donghae's utväxt med egna ögon nu!" och OM det var sant. herregud, jag ser sekunderna om och om igen för att försöka intala mig om att det faktiskt in i mina ögon han tittar, och ingen annans. jag vet att jag låter som ett mähä nu, men om min mamma förstår mig, då är allt helt i sin ordning.

mycket cred till dem iallafall. fukten i luften var något jag aldrig hade varit med om förut, och även om dessa män mycket väl kan vara vana det så kan det inte ha varit lätt att prestera på scen i alla ombyten och fyrverkerier som höll på. väl till slutnumret så kom regnet iallafall, som på beställning. det regnade på alla 20 konserter, det vill säga att super show får det att regna, yeah. vi var blöta, glada, i gasen, allt, när vi satte oss i bussen tillbaka och gick igenom allt som vi kunde komma ihåg från de 3 timmarna.

det finns inte en chans att jag någonsin kommer att glömma den där kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0