stopandstartstaringatthesun ; -

 

titta titta vad jag har här. en alldeles ny bäbis. tusen tack till chris för hjälpen! (read that without translating if you can huh). vad som inte syns lika tydligt på bilden är att jag har klippt mig. topparna bara, men även det är ju ett äventyr i detta land. åter igen tack till chris. min bäbis kan jag inte riktigt använda än, måste införskaffa unlimited 3G, för det var något dumt koreanerna på SK telecom kom på, lite dyrare men jag får i och för sig wifi forever (se; så länge jag är kvar i korea) med det. sen så är jag good to goooo! nuså styr trötta ögon mot sängen, kanske kommer jag drömma om super junior i paris, önska att jag var där, med dem, i samma tidszon. lycko alla er som är det just nu.

Kommentarer
Postat av: helen

fiiin bäbis.

hoppas du får allt att funka.

och snart är super junior hemma igen.

lyckliga du. ;)



puss/ mamma

2012-04-07 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0