nowIclingtowhatIknew ; -

 
bara några månader sent. under mitt lite längre lov så kände jag en sån nöd att bara komma bort från allt so var storstad, och jag kände det sekunden jag satte mig på tåget, när det började rulla, att det var rätt beslut. resan mellan Seoul och Mokpo tog ett ex antal timmar, och ett byte, men sedan så var jag framme. staden har en viss betydelse för mig, så att faktiskt besöka den kändes som en stor händelse. det är en liten stad, så olik Seoul på så många sätt. så lugn. vädret talade emot mig, men luften var så frisk. allt talar för att det är en fiskestad. jag bara gick, gick omkring, jag såg säkerligen bara halva staden, men efter flera timmar så kände jag mig ganska nöjd, och mina fötter gjorde ont. kameran använde jag inte på alla sätt jag hade velat, men att jag ens bara använde den var ganska stort.

Kommentarer
Postat av: helen

roligt att du tog en tur till mokpo
fina bilder också
bara en person som saknades.. ^^
kram!

2012-11-20 @ 01:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0