난다시태어난대도오직너뿐이라고 ; -

jag måste vara en av de få personerna som älskar måndagar. det är min egna lediga dag som jag får spendera såsom jag behagar och imorgon ska jag ta vara på det! börja med att fara till Sinchon och äta lunch med en vän, sen dra vidare till Hongdae och strö runt, kanske spendera lite av min första(!) lön, bara njuta. sen på kvällen ska jag möta upp med vänner i ett område inte långt därifrån och se hur det ser ut längst med den stora floden med alla körsbärsblommor. SEN går det nyheter om att min favorit person ska vara gäst på ett radioprogram som ligger i det området, så dit drar vi nog också. jag ska verkligen försöka ta vara på imorgon, jag ska.

vill ba njuta av livet.

 


Kommentarer
Postat av: helen

låter härligt att du försöker ta vara på nuet.
och det låter som om måndagarna är en alldeles utmärkt start på veckan.
njut allt du bara förmår. :)

2013-04-22 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0