keepasafedistancefromeachother ; -

jag kan knappt minnas senast jag körde 2-dagars, men roligt var det iallafall. min kära vän Alex åker tillbaka till tyskland om några veckor, och hon ville så gärna gå på en riktigt fancy klubb i gangnam, så sagt och gjort, på fredag piffade vi till oss (seriöst, en outfit som jag ALDRIG hade valt själv), och drog downtown, eller hur man nu säger. det var rätt så roligt ute, många långa killar, bra beats, dyra drinkar, allt som allt lyckat tycker jag.
 
 
dag nummer 2 så firade vår favorit-klubb, Vera, 5 år, och det kunde vi ju absolut inte missa. vi var 5 glada; 3 svenskar, 1 tysk och 1 amerikan som begav oss dit vid 11-tiden och lämnade inte förrän ca 4.45 på morgonen. det är som en helt annan värld på denna sidan av jorden. det var väldigt mycket folk, förmodligen för att en känd koreansk MC var ditdragen för att DJa litegrann men det gjorde stämningen bara bättre. det blev fett mycket skaka rumpa, fast jag dansar fortfarande som en korean, det finns ingen bot för det. ska stolt visa upp det party-tricket när jag kommer hem nästa sommar.
 
 
där någonstans vid 3-tiden tänkte personalen att de skulle börja fira på riktigt, vilket betydde alkohol i mängder åt alla, som olyckligtvis för det mesta hamnade i håret och kläderna istället för munnen. lite kaotiskt sådär, men det var en upplevelse i sig. 
 
5 glada dränkta i alkohol.
 
att blogga är kul. hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: helen

låter som en himla härlig helg! ;D

2013-11-18 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0