outthebackdoorgoddamnbutIloveheranyway ; -

 
hur ska jag börja? mamma var här hos mig i 10 magiska dagar. hon följde mig i min vardag, ville se platser som jag spenderar mycket tid på, träffa människor som har kommit mig nära hjärtat, uppleva seoul genom mina ögon. det var ett sånt privilegium att få umgås med henne så intensivt. jag är så tacksam att hon alltid har stöttat mig i mina beslut och gett mig råd när jag har känt mig vilsen. nu har vi verkligen något att minnas i hela våra liv!

men det roliga är inte över ännu! snart sätter sig pappa på planet i moskva, och imorgon klockan 11 koreansk tid så ska han landa i incheon! tänk att jag får rå om båda mina föräldrar inom en månads tid! lyckliga jag. jag hoppas verkligen att seoul har mycket att erbjuda i pappas ögon. på torsdag har jag bokat en tour till DMZ, så han får se lite nordkoreaner också. det kommer nog göra honom glad. sen så ska han få pröva så mycket konstig koreansk mat som möjligt. det blir en mycket mycket mycket spännande vecka framöver!

Kommentarer
Postat av: helen

jaaaaa det var underbara dagar, jag längtar tillbaka.
hoppas vi får göra det igen någon gång.. njuta av varandras sällskap, av andras sällskap och av staden i ditt hjärta - seoul.
puss! mamma

2013-12-09 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0