gettingtoknowyou ; -

krävs det verkligen nya, fräscha bilder för att det ska bli ett bra blogginlägg? eller kan man gå nerför memory lane någon gång då och då. visst är det okej. jag minns den tiden under gymnasiet då bloggar verkligen var IT, the THING, att hålla på med i alla kretsar. visserligen är det förmodligen inne i massor av kretsar som jag inte är del av längre, och det är väl kul, men jag saknar det lite. vi alla är kanske för upptagna med våra egna liv, i jämförelse med hur allt såg ut för 5-4 år sen, det är förståeligt. jag får lite dåligt samvete när jag inte vet vad som försiggår med alla nära och kära, och att planera in ett skypesamtal tar oftast lite mer på krafterna än vad man vill tro.
 
så vänner, hoppas att ni mår bra, och i sommar så skulle en himla massa underbara sommarkvällar tillsammans sitta fint. kanske en och annan photoshoot med!
 
september 2009.
 

Kommentarer
Postat av: Soffan

ÅH! Jag håller med. Det var verkligen the shit där en gång... Kommer du hem i sommar?!

Svar: Ja alltså fan ta mig om jag inte gör det! Svensk sommar!!!!!!
Amdy

2014-01-09 @ 07:49:27
URL: http://norran.se/reseledaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0