takeawaythisensationinside ; -

klockan är alltså fem på morgonen nu och Amdy känner inte behov av att sova. det är inte det att hon känner sig überpigg, utan hon kan som inte sova. det skulle kunna vara det faktumet att hon har något extremt skäl till att bita på naglarna. det brukar bli så när hon är nervös för någonting. hon har en aning, men just a.t.m så vill hon helst inte tänka på det. vem lurar jag? det är allt jag tänker på och det håller på att göra mig galen om och om och om igen. jag verkar tänka ut någon slags dum plan i mitt huvud, men det lär ju inte fungera i första taget.

underbart att man ska bli hungrig nu också.

 ibland önskar jag som bara att han verkligen var min bästa vän.

3 dagar kvar tills det bär av till utlandet. och det ser ut att bli en tupplur senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0