aswegoonwerememberallthetimeswehadtogether ; -

dagens inslag av ödet var det mest klockrena den här veckan ; just bredvid i matsalen. vet inte hur jag ska förklara det, men carrooo knows what I'm talking about (U).

så här sitter jag nu då, och försöker redigera en julgransboll i photoshop, och det går askalas, eller det suger rättare sagt eftersom allt jag vill göra vill inte photoshop göra och jag försöker verkligen lära mig, men inte ville den hjälpa mig på traven inte. så nu sitter jag här i datasalen på skolan och jobbar och jobbar. och sen ska jag dels göra en powerpoint-presentation och ett CV. jag får skrota något av det. tror det blir CV:t. jag vet att jag ska försöka skaffa ett jobb nu, men mitt arma hjärta hinner inte med allt det här + skolan. veckan är hatelife.


jag hatar photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0