theysayI'mallaboutthewordplay ; -

 (man blir aldrig så arg som man blir när blogginlägget som man skrev inte funkade)

så sätter man sig ut i vintermorgonen i hopp om att det finns goda plogare i staden Skellefteå. jag trodde det, och jag hade fel. så ursäkta mig om jag för några sekunder visar min vrede över  det; GUDFÖRBANNATJÄVLASKIIIT!

nu är jag på lite bättre humör. att fota var någorlunda befriande. men jag har fortfarande i stort sett inte ätit någon frukost. bara ett glas o'boy, och hur länge räcker det? vafaaaaaaaaan.

           

FOTONÖRDAR!!!

ca fem minuter innan jag skulle fara så upptäckte jag att vi hade gympa idag... så det blev inge av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0