amenI'malive ; -

yeeeaah, fick nyss reda på att axel är kär, och flickan är kar i honom också. LOVE IS IN THE AIR. självklart måste amdy godkänna henne också, men det känns bra det hära. Så det är definitivt något att lägga till på listan till samtalsämnen imorgon med emma. med tanke på emma så ska jag ringa henne snart om tid och shit. och med tanke på ringa så har han inte ringt än, och kommer förmodligen integ göra det, så det kanske inte är värt att bry sig ens?

så jäkla slut man kan vara efter 3 dagar på kyrkholmen, och fatta slut man kommer att vara efter helgen och trästocks. yay, jag längtar ändå. saker och ting går rätt bra nu, kanske inte lika bra som jag hade hoppats.







jag vill ha tillbaka dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0