'causeyouknowthatIcan ; -

Okej, då kommer det här sista ruset. 4 dagars arbete på kyrkholmen, och sen är andra perioden över för min del. Det har varit... en bra upplevelse, helt klart. Skulle lätt jobba där nästa sommar med om jag får tillfälle. Det känns i alla fall verkligen som jag förtjänar de pengar jag kommer att få. så, jag antar att det är... 3 veckor kvar tills skolan börjar om efter den här veckan. typ, sjukt? eller något? jag har någon konstig känsla i kroppen som jag ej kan beskriva.

och nu vet jag att jag inte tvingar honom till något. och det känns förövrigt väldigt bra. och jag har typ hyfsat maxat med poäng för tillfället?

 19 dagar kvar.

Amdy: Hon har en sån där... perkulator.
Mamma: .............

det heter faktiskt rullator.

ÖverochUt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0