hellohellohellohello ; -

TÄNKTE BARA SÄGA ATT JAG ÄR SÅ JÄKLA LESS PÅ MITT MSN-NAMN, MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA BYTA TILL, SÅ JAG FÅR VÄL FORTSÄTTA VARA LESS.



vad är oddsen att jag någonsin får fara dit igen? men jag vill så gärna.



sjukt att jag drömde om det inatt. och äckligt hur han betedde sig, och att han hade...grönt(?) hår. och att min pappa hittade dit? alltså va. det kändes som en mardröm men det var det inte. antingen ville det säga något i stil med "yes, du tvingar honom till något han inte vill göra" eller så visar det bara min egen osäkerhet. tamittliiiiv.

såg nyss en dokumentär om de som vill vara anorektiker. tur att jag inte vill det? shit vad nöjd jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0