themoreyouchangethelessyoufeel ; -


 gud, jag var helt själv ikväll, och satt och chillade vid älven, bara för att det var skönt. jag skrev om det på bilddagboken, och jag tänkte skriva ungefär samma sak här.
1. jag måste vara världens tråkigaste människa? seriöst? vad gör folk med mig egentligen? pratar, ser på film..och...inget mer typ. jag tycker typ synd om sofia som måste dras med mig av egen fri vilja. jag överväger typ mer och mer att börja supa mig redlös för att kunna släppa loss och bli lite mer kul, men hur många skulle förlora repsekt för mig då? en del, + en som jag vill ha respekt av. så. det kanske inte blir av.
2. varför tar jag kort på mig själv och lägger ut? jag är inte speciellt snyggsnygg sådär så att folk ba "wow", och jag är inte sådär speciellt emo, och tar spejsiga kort på mig själv så att folk ba "wow". vad är meningen? totalt värdelöst. varför har jag blitt en sån realist? fast jag är rätt smart ändå.

och jag pratade btw med sarasarasara idag. typ det bästa jag har gjort på evigheter, för jag saknar henne som ett sär, och jag saknar maja med, och hon kommer hem på söndag, så då får jag kanske träffa henne snart. vissa saker ser någorlunda ljusa ut för tillfället.

sen så blir det förmodligen umeå med sofia (jag pallar inte kalla henne emo) nästa helg om allt går väl, för jag vill verkligen komma bort från skeå någon gång den här sommaren (om man nu inte räknar polen till det). Så Umeå it is.

för tillfället är all good.

och ändå lätt att jag ska vara med erik någon gång framåt veckan och dricka te. JAG SAKNAR POJKEN.

Kommentarer
Postat av: dagny

amanda, du är inte tråkig och du är skitsnygg!

2007-07-28 @ 23:09:57
Postat av: Amdy

haha tack :D jag får inte ut något av namnet dagny, men jag känner dig säkert ;)

2007-07-29 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0