ifthat'salrightwithmoma ; -

jag måste skaffa lite självkontroll, som det ser ut nu. vaknade av mobilalarmet typ exakt 6.30, vilket sorgligt nog störde en dröm som just var i process. jag la mig ner på sängen igen och tänkte bara vila ögonen. vips, var klockan tio i åtta, och jag hade bråttom. kom bara 5 minuter försent vad jag vet. så, nu har jag, viktor, victor och davv3 gått runt i estetarhörnan och fotat och haft oss. och nu läser jag på tavlan att man ska ha tagit alla bilder idag. vilken katastrof. kom på när jag cyklade till skolan i princip att jag ville ta kort på fötter/skor i olika sammanhang, och sen har jag en idé om redigering också, men jag kan ju ingenting om photoshop. med tanke på det så har jag version 7.0 hemma nu, tack vare sara.

jag är fortfarande i någon slags extas att jag hade 35 sidvisningar igår. random människor kanske läser min blogg? men det hade jag bevis på förr också. nu ser jag bara till att korten från kameran kommer in i datorn rätt, vilket gör att jag kommer att bifoga snart.

snart....

väldigt snart...

när som helst nu....

ok, två minuter kvar....

   

ihhk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0