'silence,Ikillyou' ; -


http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
 så jäkla cleant nummer.

jag ska nu vara övrlycklig över att jag har ett SVENSKT tangentbord vilket tillåter mig att använda Å, Ä och Ö!
hittills har det som varit en skitdag. gick kasst i badminton. pingis är jättetråkigt. på lunchen så blev jag UTMOBBAD, vilket betydde att jag var tvungen att byta bord till slut. det visade sig att jag och sofia skulle på kommunfullmäktigeskit, men det gick bra ändå. nu har vi svenska och jag, paat och vk tog oss in i en datasal. försöker komma på en dikt, och det går väl halverst;

det är så lätt att skriva om sånt man inte förstår.
sånt man inte ens kan tänka över att kunna att förmå.
vem sa att vi var odödliga?
vem sa att vi kunde allt?
......

och sen har jag inget mer. men jag ska spåna. en till dikt i alla fall, och sen kanske det poppar fram en ny innan torsdag. jag har allt under kontroll.

när vi skulle gå och få gratis fika hos doris så sa martin att han ville prata med mig, så jag var som ba;
"jaaaa?"
"jo, jag tänkte om du kanske skulle kunna vara sopran under julkonserten?"
lol, jag har som inget emot det. visst, jag trivs med att vara alt, men lite får man väl offra för att kören ska bli bra. haha, vad höga tankar jag fick om mig själv nu ;D

ska forsätta spåna.

pusshejkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0