Itriedtohelpyouonce ; -


hjälp, hur ska jag göra? ska jag spendera pengar på att följa med sofia till stockholm och se all time low? biljetterna kostar 195 kr, och sen så ska hon typ åka buss ner. jag lyssnade på deras myspace (länkad där i namnet) och de verkar verkligen grymt bra, och de verkar verkligen vara grymt härliga. jag vet inte riktigt hur mycket pengar jag har kvar på mitt sparkonto, men det skulle typ räcka. men då kommer mamma att ifrågasätta mitt val. det är i alla fall 30 maj, och jag har kollat våran kalender, och vi har typ inget speciellt med skolan just då. och jag får ju träffa julia igen. det är egentigen inte så många minus förutom att jag mister lite pengar och missa nån dag skola. hjälp mig?

men nu visar det sig att jag inte kan träffa julia heller för hon är visst i spanien då. minus.

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

Det var dåligt =)
men om du tkr att det är bra så kan du fara =Ddet var ju tine direkt dyrt
alltid skönt att komma bort =D

2008-04-13 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0