sleepwelllittlechildren ; -

det var inte min dag idag. missade bussen med några sekunder bara. hur skulle jag kunna veta att den var snabbare den här morgonen? fick cykla till skolan, vilket gick någorlunda bra, men några svordomar blev det förmodligen. tack Gud för badminton på gympan, annars hade jag inte orkat.

finns det någon snällare än caroline? sötungen hämtade en stol till mig i matsalen innan jag ens hade hunnit fram till bordet. och hon är underbar på alla sätt och vis. tack Gud åter igen, men för stockholmsresan den här gången. det var där jag lärde känna henne, efter nästan ett års skola tillsammans. 

 hur kan man inte älska henne?

Kommentarer
Postat av: caroline

ÅÅ vad söt du är!! :D jag blir så glad!! lovergirl

2008-01-14 @ 19:55:42
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0