doyouloveme,lovemeee? ; -

först och främst; emmae, NEJ, jag kommer absolut INTE gå in på din blogg och vara med på din tävling. varför? därför du utnyttjar mig. du utnyttjar mig för att få fler besökare, och bryr dig inte ett dugg om hur min dag har varit alls. ska du göra reklam för en himla tävling får du göra det någon annanstans, och det här är till er alla som bara tänker tanken. NEJ, NEJ, OCH ÅTER NEJ.

sedan så är min egna dator sär, får inte igång internet, och virus hotar hela tiden. vad är felet.....  blir att ringa guden tim tror jag. han kan lösa allt, förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: oo

Hej Amdy, hur har din dag varit?



Gå in på min blogg och var med i min tävling ? ;)

2009-01-04 @ 14:31:02
Postat av: oo

Haha förlåt, men jag utelämnade min adress, så jag använder inte din blogg för att göra reklam?=)

Något vi btw måste styra upp, göra reklam.... När? Vi saknar ju en intensivdag....



Och yees, frisk som en halvsjuk potatis kanske man kan säga. Men halvsjuka potatisar kan spela rockband!

2009-01-04 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0