IrememberIrememberIremember ; -


jag ska vara tacksam över det jag har. jag ska inte klaga. men vem utbrister inte klagomål när man ska göra plankan inte bara en minut, utan 50 + 45 sekunder till. nu känns det, allt, springrundan, armhävningarna, 5 set, situps, den förbannade plankan. but I've never felt more alive.

ett antal bilder har jag från sthlm+göteborg. mest göteborg. det var nog den mest avslappnade dagen jag varit med om. eleonors lägenhet är så stor och rymlig, det behövs nästan inga fler möbler, eventuellt något till bord, men annars nej. dricka te, morgon, dag och kväll. lyssna på miles david, morgon, dag och kväll. sitta på kafé, morgon, dag och kväll. göteborg kanske jag skulle kunna tänka mig bo i, men inte riktigt än, först har jag seoul i sikte. sitter fortfarande och väntar hoppfullt på bekräftelsemailet, "ja, du kommer få börja gå på Yonsei, med start den 9 januari 2012."

men vi tar en sak i taget. jag och bella firar 5 år tillsammans som soulmates, det blir middag på fredag alltså, eventuellt jobba på matfesten lördag, jobba söndag. men ikväll blir det året första (och förmodligen enda) kräftskiva hemma hos anna!

tröjan (och byxorna som ni inte ser) är från carlings i stockholm, och de valde ringo ut. fantastisk man. kan berätta om honom för de som vill höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0