sadlyitwasdestinedtobreakdown ; -

firar mina favoriters comeback med att ligga hemma i soffan, snuvig, hesare än hesast, trött efter en natt utan sömn (I regret nothing). detta är en dag som går åt till självömkan. allt är ju som bara jobbigt. håret är inte klippt. kläderna är ett problem. hade jag inte hade haft någonstans att gå varannan dag för att göra lite nytta så hade jag blivit galen. håret hoppas jag kan åtgärdas nästa vecka. kroppen ska åtgärdas i norge (bo på gym med bror, hejja!). jag ska snart ta tag i min nästa plan. så jag tar mig till det där landet jag vill till. (I just relized I wrote in swedish. oh well, you know how to translate, right?)



favorit tröjan förresten. can you guess why?

Kommentarer
Postat av: c-bear

du är söt!

2011-08-05 @ 10:16:55
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0