there'safirestartinginmyheart ; -

det sägs att utgång i skellefteå är inte det bästa jag vet. och att jag verkligen inte kan bestämma mig för vilket språk jag ska skriva på. flänger lite fram och tillbaka beroende på hur det känns. idag är det svenskt. och jag känner att how I met your mother-säsongen som snart finns på min dator sitter så fint idag. det var egentligen så länge sen jag tog det lugnt, allt ska vara så planerat nuförtiden. allt jag egentligen vill göra är att mysa ner mig framför datorn och se vad tusan barney och alla de där håller på med i säsong 6. men inte än. först måste jag till stan, lämna igen ett plagg, gå på syrrestemet (vars är R:et, VARS?) igen, och jag vette tusan. hem och städa lite inför eventuellt besök av daisuke imorgon/någon annan dag.

ikväll vankas klassåterträffen iallafall, jag ser fram emot det, hur många som än kommer. kanske kan vi sjunga något, kanske prata om gamla minnen, vi ser. jag vill bara vara, och sen om folk drar ut så väljer jag nog hemmet. utgång är som sagt inte av mitt största intresse från och med nu.


världens bästa tröja förresten. jag köpte omedvetet en likadan som emma, dock i en annan färg. jag måste ha blivit lite smygavis där när hon kom och visade upp den på subban i förrgår. bra köp iallafall. vill ha på mig den varje dag resten av livet.

vi säger så hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0