congratulationstomeeee ; -


norge levererar med bra väder de senaste två dagarna. även om man nästan blåser bort så känns det inte riktigt i luften att det är vinter ännu. och äntligen så behöver jag inte känns mig så helt meningslös som jag har gjort för många dagar dessa veckor. barnehage-jobb imorgon, ända bort i mørkved, men ett busskort löser alltsammans.

av någon anledning så har jag fått upp ögon för matlagning. jag vill bara pröva på allting, laga, baka, steka. kan vi inte bara get together när jag kommer hem i december och ha ett stort matlagningsparty eller nåt? bara göra häftig mat och coola kakor. jag vet att jag tar till överdrift nu, men jag har mycket tid över till att tänka.

och jag är lite för övertaggad inför den nya filmatiseringen av tintin.

MEN NU INSTALLERAR AXEL STARCRAFT II PÅ MIN DATOR, HADE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0