I'llbethereforyoucauseyou'rethereformetoo ; -


jag gör så sällan impulsköp. nästan överhuvudtaget aldrig. jag vill egentligen inte, det är så lätt att pengarna ska sina, när de egentligen behövs för annat. 700 kronor på gina tricot, en ny vinterjacka. jag ser det som en investering inför kommande år. förhoppningvis är den perfect för vintern i sydkorea. då var det bara skor kvar. hur hittar man skor? perfekta skor?

efter att ha räknat lite på hur budgeten ser ut, hur mycket jag har kvar att tjäna och spara, så känner jag mig lite lugnare. var kom de extra 10 000 ifrån? inte så konstigt att jag oroade mig över det. jag ringde även ett samtal till norge, vilket nog var avgörande för beslutet jag har tagit. det blir norge, jag ska försöka jobba så mycket som möjligt, om det nu blir på bunnpris eller något via manpower. och så ska jag gymma med axel! det blir en start på ännu ett nytt liv. det är nya liv gång på gång.

plötsligt blev det tusen saker att göra innan helgen är slut, papper att skriva ut, personer att träffa, bussar att ta, jag vet fortfarande inte om jag ska till umeå. det blir ett beslut i sista sekund. som vanligt. men nu känns det bättre, mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0