anditwasyourheartontheline ; -

jag ska vara ärlig i det att jag har varit dålig på att lyssna på musik, det senaste året. jag har till och med nästa glömt bort alla låtar jag kan, fastän jag är halvt medveten om att de förmodligen fortfarande sitter kvar i muskelminnet och bakhuvudet. jag tror jag ska bli bättre, lyssna mer, jag har redan börjat.

mumford & sons, radical face (den där låten), veronica maggio, those dancing days. kan vi inte bara lyssna och känna oss fria. just det där sticket i little lion man, och jag känner mig så fri. "för det är kö från gatan upp till hallen". "I've come home." vad musik är bra egentligen. att jag ens kunde glömma det, eller så var det bara det där nya jag sökte. I feel alive again. och jag börjar tänka på edison. varför.

foto by jst.

det är en ny vecka. vi får en ny medarbetare på subway. min caroline joinar den glada skaran av mogna kvinnor (och amiri såklart) som får butiken att gå runt. vi välkomnar henne med att priset på menyer höjs och nu kostar 3 kakor 25 kronor istället för 20 (,kay inte så kul). oh, och att jag städat hallen för att göra det mer hemmatrevligt. herra, mer criminal minds nu.

Kommentarer
Postat av: cirri

1. Amanda Boström. Såg jag en svordom i ovanstående text? jag hoppade nästan till!

2. ÅÅÅÅÅ jag längtar!!!!!:D till att jobba alltså!! är hur taggad som heeelst!!! hiiiihi pusss

2011-09-18 @ 22:46:26
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: same ol', same ol'

och 3, skulle jag få hitskickat nånting att plugga på?:]

2011-09-18 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0