I'msocool,I'msocool ; -

jag ska någonstans ikväll, vet inte var, men det finns alltid något roligt att göra i seoul, även om det är att bara sitta på ett kafé. jag lyckades också finna mig en s.k best friend forever, efter två timmar av tid tillsammans. denna kvinna (, för det känns så konstigt att kalla henne flicka eller tjej när hon är 25 år,) var på i samma sektion under super show 3 i vietnam som vi var. vi stod allt precis bredvid varandra, helt ovetandes om att vi skulle möta varandra nästan ett år senare. hur många gånger har jag inte kännt att världen är lite ändå. hon stannar en vecka och imorgon så ska vi nog ses igen, efter att jag har lyckats tvätta och göra läxor.

nu måste jag springa dock, middag någonstans väntar. hade.

Kommentarer
Postat av: britta

Njut en skön söndag. Har nyss prata med en i norr som har -26 kyla.

Kram B

2012-01-29 @ 15:09:47
Postat av: helen

jo, världen är/ verkar verkligen minimal och du är inte rädd att utforska den. ^^ härligt!

puss på dig!



2012-01-30 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0