evrydayI'mshufflin' ; -

var ska jag börja. where to begin. den här helgen har varit, bortsett från mycket ont i ryggen, alldeles underbar. det är mycket internt, som folk kanske inte alltför lätt förstår, men att vara en del av super junior's värld känns ändå rätt så otroligt bra!

the highlight!





cho kyuhyun, eller kyu jobs som han kallades under just det numret, sprang runt med en korg äpplen och tog bara EN tugga, för ni vet vad det symboliserar va. sedan kastade han ut ett helt till någon lycklig person i publiken, och guess what;

 

igår var jag sjukt lycklig! haha ögonblicket då han faktiskt ser mig, ser så sjukt entusiatisk ut, siktar verkligen, och jag fångar det stensäkert. åh kyuhyuuuuun. några japaner bakomför mig blev så otroligt glada bara av att få röra vid det, helt sinnesjukt. som super junior-fan är det visserligen något att skrika om men vad skulle jag göra med det? frysa in det förevigt? sätta det på en pedistal till det ruttnade?

 

jag åt det. tvättade det och åt det när jag var som mest hungrig. tack kyuhyun, du räddade min dag.


Kommentarer
Postat av: b

kyubaby saves the day!

2012-05-28 @ 09:15:38
Postat av: helen

way to go gumman!

nu fattas bara att du får tacka kyu i egen hög person endera dagen/veckan/månaden. 8)

och sen får du väl skänka ett tack till alla gympalärare som envist la in brännboll på schemat.

lyra - 4 poäng. eller - ett äpple. ;)

puss! / mamma

2012-05-28 @ 12:51:41
Postat av: cirri

Haha vad gulligt :D blir glad för din skull för vet hur glad det där gör dig <3 weeee!

2012-05-28 @ 13:46:38
Postat av: Ellen

Jag veet! Gloria är jätteduktig! :)

2012-06-01 @ 21:27:54
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0