youknowIhaven'tbeenouthere ; -

det kanske bara är att konstatera; blogg-eran är över. för ett antal år sen så var det den här världen jag, och många av mina vänner levde i. bloggen uppdaterades varje dag, och om den inte gjordes det så kände man sig lite tom på insidan, som om att man inte riktigt hade uppfyllt alla blogg-krav. men det är så få som bloggar nuförtiden. marcus är sjukt trogen dock. jag går in där ungefär en gång per dag för att se vad som händer i hans liv, och även i skellefteå, men annars följer jag inte så mycket folk längre, bara det som poppar upp på bloglovin, och där är jag knappt inne nuförtiden heller. twitter är stället där allt händer. där kan jag prata med min vän från ohio som flyttar till seoul om några månader, med en vän från australien som jag träffade här i februari och som planerar att komma tillbaka i november, där kan jag hålla mig uppdaterad om det mesta. helt magiskt.

så vad jag ska göra med det här stället? låtsas som om att jag inte alls har en så kallad "bloggtorka" och uppdatera litegrann som jag känner för, eller lägga det på is helt. det sistnämnda vill jag inte, så därför måste det nog bli det första.


ser ni hur fantastiskt jag lever, ser ni?!

Kommentarer
Postat av: Mille

Hehe håller med dig!! Har typ fem bloggar på bloglovin nu i jämförelse med tidigare - typ 50 för att alla har slutat tråkigt nog...



Men jag är då trogen dig med bejbi, hehe :$

2012-05-20 @ 19:09:34
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Andreas

Enjoy! Kommer fortsätta titta in lite då och då efter updates för jag tycker det är så kul med folk i Sydkorea.

Får hoppas allt går bra!

2012-05-21 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0